.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار معاون اسبق وزیر نفت به روحانی و زنگنه
به طور قطع شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آینده دیگر نمی‌تواند مالک و مجری طرح‌ها باشد و در صورتی که حمایت، هدایت، پشتیباتی و نظارت روی توسعه صنعت پتروشیمی از سوی بخش خصوصی را نداشته باشد، باید بگویم در پایان 4 سال دولت روحانی و مهندس نامدارزنگنه .

به گزارش شمال نیوز به نقل از اقتصاد پرس، غلامحسین نجابت، معاون اسبق وزیر نفت در امور پتروشیمی درباره اولویت‌های دولت یازدهم در توسعه صنعت پتروشیمی اظهار داشت: هم‌اکنون در این صنعت تمام طرح‌های توسعه‌ای در اختیار بخش خصوصی و عمومی قرار دارد، به همین دلیل شرکت ملی صنایع پتروشیمی توانایی سرمایه‌گذاری در این حوزه را ندارد.

وی افزود: تجربیات کشور ما در حوزه صنعت پتروشیمی حاکی از آن بوده که بخش خصوصی در ابتدا قدرت ندارد طرح‌هایی در این سطوح را سرمایه‌گذاری و اجرا کند.

معاون اسبق وزیر نفت در امور پتروشیمی متذکر شد: بر این اساس اجرای طرح‌های پتروشیمی توسط بخش خصوصی باید به‌صورت مرحله‌ای به‌همراه توانمندسازی آنها صورت گیرد.

نجابت با تاکید بر این‌که بخش خصوصی باید بتواند روی پای خود بایستد و قدرت تامین، اجرا، پشتیبانی و راهنمایی طرح‌ها را داشته باشد، تصریح کرد: مسئولیت شرکت ملی صنایع پتروشیمی هم در این‌جا بایستی حمایت، هدایت و نظارت باشد تا بخش خصوصی توانایی داشته باشد به معنای واقعی طرح‌ها را اجرایی و عملیاتی کند.

وی یادآور شد: به طور قطع شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آینده دیگر نمی‌تواند مالک و مجری طرح‌ها باشد و در صورتی که حمایت، هدایت، پشتیباتی و نظارت روی توسعه صنعت پتروشیمی از سوی بخش خصوصی را نداشته باشد، باید بگویم در پایان 4 سال دکتر حسن روحانی و مهندس نامدارزنگنه هیچ‌گونه حرکتی در صنعت پتروشیمی نخواهیم داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آذر 1392
در طول هشت كمتر اختلاس مي كرديد تا كشور بتواند روي پاي خود بايستد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.